Economice

Compania românească de software TARA Interactive închide anul cu afaceri de peste 4 milioane de lei, în creștere cu 65% și estimează o dublare a business-ului în 2022

„În 2021 am avut o evoluție bună în cadrul proiectelor desfășurate în segmentele de fintech și automatizare, eCommerce și dezvoltări custom complexe, care au avut componente web, desktop și de aplicații mobile. Estimam pentru 2022 cel puțin o dublare a cifrei de afaceri, având în vedere contextul în care ne aflăm, mai exact faptul că avem o explozie a necesității de a utiliza produse digitale în cadrul proceselor interne ale companiilor, pentru automatizări și optimizări de costuri, cât și pentru interacțiunea pe care acestea le au cu clienții lor. Ne bazăm pe un context favorabil industriei, dar și pe investițiile în creștere efectuate de noi în 2021 și care încep să aducă rezultate”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

TARA Interactive și-a bugetat pentru acest an investiții de 500.000 de euro, dublu față de anul trecut. Acestea vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională, în special, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și vestul Europei, dublarea echipei, la 70 de angajați, atât la biroul din București, cât și la cel din Chișinău, și consolidarea poziției în rândul angajaților actuali și viitori, ca organizație prielnică în care merită să lucrezi și să te dezvolți.

Compania se va axa anul acesta pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică și retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligență artificială și procesare de informații de tip Big Data.

„Pentru 2022 am luat în calcul investiții de 500.000 de euro, dintre care, cea mai mare parte va finanța departamentele de marketing, vânzări și HR. Către creșterea echipei am alocat aproximativ 25%, bugetul incluzând procesele de onboarding și costurile aferente perioadei de adaptare, dar și training adaptat pe nevoile fiecărui angajat și la nivelul fiecăruia de expertiză. Oferim angajaților posibilitatea de a participa la cursuri de specialitate, cum ar fi învățarea unor limbaje sau a unor framework-uri noi pentru developeri, cursuri pentru cei din departamentul de testare manuală și automată. De asemenea, cei care au poziții de conducere de la orice nivel, au posibilitatea să participe la cursuri de management cu o durată de 4 luni, pentru a înțelege mai bine cum funcționează un business antreprenorial”, mai spune Vlad Lepădatu.

Cât privește evoluția industriei, TARA Interactive estimează un avans mai accelerat al pieței de software în 2022, pe fondul investițiilor mai mari, ca urmare a intrării în piață a fondurilor europene. Proiectele vor pune accent, în special pe zona de Big Data și AI, remarcându-se aici segmentul companiilor mari, a căror nevoie a evoluat de la soluții software care stochează datele (soluții de tip ERP, CRM) la o nevoie de a înțelege acele date și a le interpreta într-un mod corect pentru a putea lua decizii bune și în timp real. 

TARA Interactive este o companie romînească inovativă, care contribuie la transformarea digitală a clienților săi prin furnizarea de servicii de dezoltare software și consultanță care stimulează competitivitatea și inovația.

Compania investește permanent în dezvoltarea angajaților și promovează o cultură organizațională axată pe egalitate, având o echipă închegată, unde toți angajații au acces la resurse pentru a crește profesional, cât și personal.

În prezent, TARA Interactive are 30 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte interanționale (SUA, Marea Britanie, Europa, România, etc), în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, ecommerce și retail.

Sursa: economica.net


Împotriva articolelor redacției noastre, persoanele nemulțumite pot formula Contestație în termen de 10 zile de la publicarea articolului, la judecătoria Orășenească nr. 1 München Bayern Deutschland, in conformitate cu Legea federală Germană. Considerăm că nu se pot formula acțiuni la instanțele din România deoarece nici o persoană care activează în trustul nostru nu poate fi extrasă de sub jurisdicția federală germană. Considerăm că redacția noastră nu răspunde în fața autorităților din România ci doar celor federale sau civile germane. deoarece legea română nu are efecte de extraneitate asupra redacției chiar dacă subiectul știrilor face obiectul unor evenimente sau persoane din România și sunt scrise în limba română. Limba română nu este izvor de extraneitate a legii.

(Visited 4 times, 1 visits today)
Avatar
Marius Leontiuc
absolvent WEB DESIGN Academia Britanică de Comunicare Iasi - absolvent COMUNICARE IN AFACERI Academia Britanica de Afaceri si Comunicare -absolvent JURNALISM EDITORIAL - London School University - 2019 inscris la echivalare diploma la Universitatea Politehnica Timisoara - admis la studii de licenta in Drept la Universitatea de Vest Timisoara, absolvent studii de proiectare, prezbiter in Biserica Protestanta Evanghelica, Android Developer pe Google Play și plugin developer la Oxwall, creator de teme Wordpress și Oxwall, operator Wordpress, Drupal, Oxwall, Osclass, Moodle, tehnologii HTML și PHP
http://www.leontiucmarius.wordpress.com/cv

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

code