Economice

Departamentul de Transport al SUA a propus standardizarea stațiilor de încărcare pentru mașini electrice

Luând ca punct de start un program guvernamental de finanțare în valoare de cinci miliarde de dolari, US DOT vrea să impună ca stațiile de încărcare pentru vehicule electrice să utilizeze încărcătoare rapide DC și să aibă cel puțin patru porturi capabile să încarce simultan patru vehicule electrice, fiecare având o putere egală sau mai mare de 150 kW.

Conform USDOT, doar cu astfel de stații de încărcare potențialii utilizatori de mașini electrice vor avea „soluții convenabile de încărcare”.

Desfășurarea unei rețele naționale performante de stații de încărcare pentru vehicule electrice este esențială pentru eforturile administrației Biden de a determina mai mulți americani să treacă la vehicule electrice, chiar dacă eforturile pentru a asigura mai multe fonduri proiectelor de acest tip nu au avut mare succes Congres.

Președintele american Joe Biden dorește ca, până în 2030, 50% dintre toate vehiculele noi vândute să fie electrice sau plug-in hybrid. Totodată, până în același an este prognozată și existența în SUA a 500.000 de noi stații de încărcare pentru vehicule electrice.

În acest context, standardele vizate de USDOT țintesc asigurarea că rețeaua de încărcătoare finanțată de guvern „va fi ușor de utilizat, fiabilă, accesibilă tuturor americanilor și interoperabilă între diferite companii de încărcare, cu sisteme de plată similare, informații despre prețuri, viteze de încărcare, etc”.

„Toată lumea ar trebui să poată găsi o stație de încărcare funcțională când și unde are nevoie de ea – fără să-și facă griji că plătește mai mult sau că serviciul este mai slab din cauza locului în care locuiește”, a declarat secretarul american pentru Transport, Pete Buttigieg.

Sursa: economica.net




Împotriva articolelor redacției noastre, persoanele nemulțumite pot formula Contestație în termen de 10 zile de la publicarea articolului, la judecătoria Orășenească nr. 1 München Bayern Deutschland, in conformitate cu Legea federală Germană. Considerăm că nu se pot formula acțiuni la instanțele din România deoarece nici o persoană care activează în trustul nostru nu poate fi extrasă de sub jurisdicția federală germană. Considerăm că redacția noastră nu răspunde în fața autorităților din România ci doar celor federale sau civile germane. deoarece legea română nu are efecte de extraneitate asupra redacției chiar dacă subiectul știrilor face obiectul unor evenimente sau persoane din România și sunt scrise în limba română. Limba română nu este izvor de extraneitate a legii.

(Visited 3 times, 1 visits today)
Avatar
Marius Leontiuc
absolvent WEB DESIGN Academia Britanică de Comunicare Iasi - absolvent COMUNICARE IN AFACERI Academia Britanica de Afaceri si Comunicare -absolvent JURNALISM EDITORIAL - London School University - 2019 inscris la echivalare diploma la Universitatea Politehnica Timisoara - absolvent studii de Drept Universitatea Europeană Drăgan, cursuri in Drept la Universitatea de Vest Timisoara, absolvent studii de proiectare, pastor coordonator in Biserica Protestanta Evanghelica, Android Developer pe Google Play și plugin developer la Oxwall, creator de teme Wordpress și Oxwall, operator Wordpress, Drupal, Oxwall, Osclass, Moodle, tehnologii HTML și PHP
http://www.leontiucmarius.wordpress.com/cv

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *