Momentul zilei în care diabeticii consumă anumite alimente poate fi la fel de important pentru starea lor de bine, precum mărimea porțiilor sau numărul de calorii.
Un studiu recent care abordează acest aspect a fost publicat în Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism al Societății de Endocrinologie. Temporizarea meselor zilei ar trebui să țină cont de ceasul biologic – pun proces natural, intern care reglează ciclul veghe-somn și se repetă la fiecare 24 de ore.
Consecințele pentru sănătate în ceea ce- privește pe diabetici pot fi îmbunătățite dacă anumite alimente sunt consumate în anumite momente ale zilei.
Chiar contează temporizarea consumului de alimente
„Am observat cum consumul de cartofi dimineața, de cereale integrale după-masa, vegetale și lapte seara și alimente mai puțin procesate seara, toate acestea pot fi asociate cu o durată de viață mai mare pentru diabetici”, spune Qingaro Song din cadrul Harbin Medical University din China.
„Ghidurile nutriționale și strategiile de intervenție pentru diabetici ar trebui să integreze scheme temporizate pentru consumul de alimente”, mai adaugă Qingaro Song.
O viață mai bună pentru diabetici
Cercetătorii au analizat date de la 4642 de diabetici din cadrul National Health and Nutrition Examination Survey. Au făcut acest lucru pentru a determina riscurile la care erau supuși aceștia atunci când venea vorba de posibilitatea de a muri în urma unor afecțiuni ale inimii, indică Eurek Alert.
Au descoperit că diabeticii care consumau cartofi sau legume cu amidon dimineața, cereale integrale după-masa și legume închise la culoare seara, erau mai feriți de afecțiuni ale inimii.
Cei care consumau multe produse din carne procesată seara se aflau la polul opus al riscului.
Vă mai recomandăm și:
Tratamentul pentru diabet ar putea avea mai puține efecte adverse datorită unei noi descoperiri
„Tensiunea dulce”. Cercetătorii au descoperit o legătură între hipertensiune și diabet
LSD și ciupercile halucinogene, asociate cu un risc redus de diabet și boli ale inimii
Un experiment cu celule stem umane a inversat diabetul la șoareci
Articolul Diabeticii ar putea trăi mai mult dacă ar consuma mai puține alimente procesate noaptea apare prima dată în Descopera.
Această știre a fost preluată de pe portalul amintit
Această informație preluată de pe portalul mai sus amintit, nu reprezintă o informație oficială a unei autorități, însă în latura de știre prezintă o informație veridică. potrivit legii 8/1996 știrile pot fi preluate chiar de la un portal la altul, nefiind opere sau lucrări ce necesită drept de autor, însă din spirit deontologic oferim sursa acestora.
Leontiuc Marius – senior editor
Împotriva articolelor redacției noastre, persoanele nemulțumite pot formula Contestație în termen de 10 zile de la publicarea articolului, la judecătoria Orășenească nr. 1 München Bayern Deutschland, in conformitate cu Legea federală Germană. Considerăm că nu se pot formula acțiuni la instanțele din România deoarece nici o persoană care activează în trustul nostru nu poate fi extrasă de sub jurisdicția federală germană. Considerăm că redacția noastră nu răspunde în fața autorităților din România ci doar celor federale sau civile germane. deoarece legea română nu are efecte de extraneitate asupra redacției chiar dacă subiectul știrilor face obiectul unor evenimente sau persoane din România și sunt scrise în limba română. Limba română nu este izvor de extraneitate a legii.

