Economice

TikTok anunță că a șters peste 81,5 milioane de clipuri în perioada aprilie – iunie 2021 și că impune noi reguli de folosire a platformei

Cele mai importante măsuri din Raportul de Aplicare a Regulilor Comunității din trimestrul 2

81.518.334 de videoclipuri au fost eliminate la nivel global în intervalul aprilie – iunie 2021 pentru nerespectarea Regulilor Comunității și a Termenilor Serviciului, ceea ce reprezintă mai puțin de 1% din totalul videoclipurilor încărcate pe TikTok. Dintre aceste clipuri, TikTok a identificat și a eliminat 93,0% în primele 24 de ore din momentul postării și 94,1% înainte de a fi raportate de un utilizator. 87,5% din conținutul eliminat avea zero vizualizări.

TikTok continuă să facă progrese în identificarea proactivă a comportamentelor care incită la ură, agresiune și hărțuire. De exemplu, 73,3% din videoclipurile care sugerau comportamente de hărțuire și agresiune au fost eliminate înainte de orice rapoartare, comparativ cu 66,2% în primul trimestru al acestui an, în timp ce 72,9% dintre videoclipurile care arătau un comportament negativ au fost eliminate înainte de orice raportare, comparativ cu 67,3% în ianuarie – martie.

Includerea unor instrumente anti-abuz în produs

Platforma crește numărul de instrumente puse deja la dispoziția comunității prin introducerea unor setări care permit posibilitatea de a opri apariția comentariilor sau întrebărilor în timpul streamurilor live. Acum, gazda sau ajutorul ei de încredere pot dezactiva temporar un user care postează comentarii negative timp de câteva secunde sau minute, sau pe durata LIVE-ului. Dacă un cont este pus pe mute pentru o perioadă mai lungă de timp, întregul istoric al comentariilor persoanei respective va fi, de asemenea, eliminat.

Mai mult, TikTok încurajează oamenii să își personalizeze experiența cu o gamă de mecanisme și resurse care includ metode eficiente de filtrare a comentariilor, șterge sau raportare a mai multor comentarii în același timp, precum și blocarea mai multor conturi în același timp, se specifică în comunicatul companiei.

Noile opțiuni se bazează pe instrumente introduse anterior pentru a promova politețea și bunătatea. De exemplu, aproape patru din zece persoane au ales să își retragă și să editeze comentariul de la introducerea filtrelor și recomandărilor din comentarii, iar majoritatea comentariilor editate nu încalcă politicile TikTok.

Combaterea dezinformării despre COVID-19

TikTok lucrează cu experți în sănătate publică pentru a ajuta comunitatea să rămână în siguranță și informată cu privire la COVID-19 și vaccinuri.

În al doilea trimestru al anului 2021, centrul de informații COVID-19 a fost vizualizat de 921 de milioane de ori la nivel global, iar bannere care direcționau oamenii către hub au fost adăugate la 1,8 milioane de videoclipuri și vizualizate de 11 miliarde de ori.

Anunțurile de interes public legate de COVID-19 și hashtagurile legate de vaccinare care direcționează utilizatorii către OMS și resursele locale de sănătate publică au fost vizualizate de 18 miliarde de ori.

TikTok a colaborat cu NowThis pentru a lansa o serie LIVE în cinci părți numită VIRAL, pentru a educa oamenii despre știința din spatele vaccinurilor COVID-19, pentru a ajuta la uniformizarea accesului la informații, a reduce gradul de neîncredere cu privire la vaccin și pentru a informa comunitatea.

Platforma a marcat Săptămâna Mondială a Imunizării cu un livestream educațional în colaborare cu Organizația Mondială a Sănătății și o campanie de hashtag care a încurajat oamenii să devină creativi în modul în care împărtășesc motivele pentru care sunt vaccinați.

27.518 videoclipuri au fost eliminate din aprilie-iunie 2021 pentru dezinformarea legată de COVID-19. Dintre aceste videoclipuri, 83% au fost eliminate înainte de a fi raportate, 87,6% au fost eliminate în termen de 24 de ore de la încărcarea pe TikTok și 69,7% au avut zero vizionări.

Despre TikTok

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea platformei este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

 

The post TikTok anunță că a șters peste 81,5 milioane de clipuri în perioada aprilie – iunie 2021 și că impune noi reguli de folosire a platformei appeared first on Economica.net.

Sursa: economica.net




Împotriva articolelor redacției noastre, persoanele nemulțumite pot formula Contestație în termen de 10 zile de la publicarea articolului, la judecătoria Orășenească nr. 1 München Bayern Deutschland, in conformitate cu Legea federală Germană. Considerăm că nu se pot formula acțiuni la instanțele din România deoarece nici o persoană care activează în trustul nostru nu poate fi extrasă de sub jurisdicția federală germană. Considerăm că redacția noastră nu răspunde în fața autorităților din România ci doar celor federale sau civile germane. deoarece legea română nu are efecte de extraneitate asupra redacției chiar dacă subiectul știrilor face obiectul unor evenimente sau persoane din România și sunt scrise în limba română. Limba română nu este izvor de extraneitate a legii.

(Visited 2 times, 1 visits today)
Avatar
Marius Leontiuc
absolvent WEB DESIGN Academia Britanică de Comunicare Iasi - absolvent COMUNICARE IN AFACERI Academia Britanica de Afaceri si Comunicare -absolvent JURNALISM EDITORIAL - London School University - 2019 inscris la echivalare diploma la Universitatea Politehnica Timisoara - absolvent studii de Drept Universitatea Europeană Drăgan, cursuri in Drept la Universitatea de Vest Timisoara, absolvent studii de proiectare, pastor coordonator in Biserica Protestanta Evanghelica, Android Developer pe Google Play și plugin developer la Oxwall, creator de teme Wordpress și Oxwall, operator Wordpress, Drupal, Oxwall, Osclass, Moodle, tehnologii HTML și PHP
http://www.leontiucmarius.wordpress.com/cv

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

code